Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

25 Haziran 2017 Pazar

Bir Bayram

   Herkese merhaba ve iyi bayramlar diliyorum en çokta ailesinden uzak veya bayramını kutlayacak annesi babası çocuğu olmayanlara.

   Otel odasından bildiriyorum, tatildeyim ben aslında, çok eğlensem aklıma gelmezdi buraya giripte yazmak:)Ne yapayım canım yalan mı söyleyeyim.Tatil az olduğu için memlekte gitmemeye karar vermiştim, olsun dedim bu bayram evde yatar dinlenirim zaten son zamanlarda işler çok yordu.Eşimin arkadaşı ona tatil hediye etmiş 3 günlüğüne mırın kırın ettim gitmicem dedim, deli misin dediğinizi duyar gibiyim, ama ben böyleyim.Hem 4 saatlik yol olması bile bana uzun geldi hem kalabalık olmadan eğlenemiyorum.Eskiden gelme bir alışkanlık bu, evim denize 15 20 dakikada mesafede Hatayda.Hadi denize dedik mi 15 20 kişi toplanırdık, mahalledeki arkadaşlar bize yakın olanlar.Hem aike büyük hem çevre.Her pazar gezmeye gidilirdi yazları, bütün amcamlar çocukları gelinleri ohooo, bi de babamlar kuzenlerine haber verdi mi 50 kişi olurduk.Denizde yarış mı dersiniz deve güreşi mi, o kadar özlüyorum ki...İnegölden Ayvalık'a 4 saatte geleceğimi düşünmüştüm en geç; ama trafiği hesap edememişim, öyle bir trafik vardı ki 1 saat sonra eve dönesim geldi; ama dönmedim tabi yola devam ettim,6 saat sürdü ilk kez o kadar uzun süre araba kullandım bir de dönüşü düşündüm.Yolda migrenim tutunca otele gelir gelmez kendimi odaya attım uyudum.Dışarda yüzen gülülen insan sesleri arasında resmen uyudum, gün boyunca hem bişi yememiş hem kendimi çok kasmış olduğumdan beynim eriyordu sanki.Akşam yemeğine indik, yemek yiyemedim, lokmalar dizildi sanki boğazıma, biraz oyalanayım dedim oteldeki çocukların dansını izledim, mesela kalabalık olsak sohbet ortamı olurdu biri bişi dedi mi öteki cevap verirdi; ama nerde sanırım 10 buçuktu uyuduğumda, e tabi o saatte uyuyunca gece uyandm daha da uyuyamadm.Akşamdan bişi yiyememştim zaten, sabah aç uyandım; ama yine bir şey yiyemedim, yediğim 4 kuru kayısıdan başka bir şey değildi.

   Denize gideyim belki iyi gelir diye düşündüm 1 saat takıldım.Havuzun orada Acemi Demirciye çok benzeyen birini gördüm, gidip sorsam mı diye bir düşündüm hatta.Yapacak bir şey olmadığından güneşin altına yattım yanayım bari dedim; çünkü yüzemedim pek, bi grdim çıktım o kadar.O ara Annesinin Prensesi Özlem ile mesajlaşıyordum, ben hiç sevmem diyordu güneşi sıkılmadın mı, yok dedim severim ben bronz olmayı mesajı attım ayağa kalktkm birkaç adım attım her şey silikleşti kimseyi seçememeye başladım ve küt, kendimi revirde oksijen maskesiyle buldum.Biraz tuttular sonra da dnlenin dediler ben geldim tabi odaya tüm gün yattım, o arada eşim tüm ayvalığı gezmiş, o kadar yani.


   Dinlenecektim güya, ha evet yatarak dinleniyorum; ama bolca da sıkıldım, 5 çayına ineyim en azından kurabiye ile karnımı doyururum dedim, aşağı inip yukarı çıkana kadar bi daha kendimden geçcem sandım.Bu bayram da böyle geçti bende ne yapalım, evime dönmek istiyorum; ama araba kullanacak hale gelmem lazım, eşiö araba kullanmayı yeni öğrendi ona güvenipte arabayı veremem tüm yol, oofff.Sağlıklı, huzurlu bayramlarınız olsun✋🏻

51 yorum :

  1. Keşke orada olsaymışım... Bilsem gelebilirdim. Hiç öyle sessiz sedasız gidilir mi?

    O yüzden, işte sırf bu yüzden eğer karşılaşırsak Acemi Demirci miyim değil miyim biraz zorlamak istedim şimdi seni :))))))

    Ayvalık sokaklarını çok severim. O eski yapılar, seçkin mimari. Sakız mimarisi. Benim içinde bakarsın eğer güneş izin verirse :)))))

    Mutlu bayramlar; iyi tatiller :)

    YanıtlaSil
  2. Ah, geçmiş olsun yazmamış mıyım? Senin yazını okuyunca neler unutuluyor bak.

    İyi bak kendine. Çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gezemedm ben çünkü kendimi iyi hissetmiyorum,yemeğe inerken bile içim sıkıştı az önce neden öylr oldum bilmiyorum.Bayağı bir baktm sen misin diye, hatta bir fotoğrafnda bir şapka takmıştın onun gibi bir şapkası vardı, başka bi zaman gelip ayvalık cunda turu yaparım artık, şimdi nasıl döneceğimi düşünüyorım sadece.teşellürler iyi dileklern için 😘

      Sil
    2. Aslında iki çift laf etsen hemen anlardın benimle mi konuşuyorsun yoksa şapkası benzer biriyle mi. Benim elimde değil, konuşurken de bellidir ben olduğum :)))

      Çok konuşkan da değilim aslında. Ama sen telafi ederdin :)))

      Ayvalık her zaman gezilir. Olmadı ben senin için resimlerini yayınlarım. İyi bak kendine. Ve haberdar et olur mu iyi oldun diye <3

      Sil
    3. Zaten fotoğraf makinesi var mı diye baktım, havuzdaydı dışarıda olanlara fotoğraf çek diyordu:) yayınla sen; ama mutlaka gelip gezcem inşallah:) haber veririm evime yetişeyim de inşallah sağsalim, zaten halsizim bi de eşimin ailesi birine fal fibi bişi baktırmş anlamadm, sizin aileden biri yola çıkmış ama kaza yapcak demiş, korkuttular

      Sil
    4. Haa, ben hiç "fotoğraf çek" demem. Doğrudan kendim çekerim. Kendi algıladığım, önemsediğim unsurları öne çıkararak. Bir de havuzla, klorlu suyla hiç aram yok. En son lise öğrencisiyken, Kıbrıs'ta bir havuz yüzüme yara yaptı.

      Ankara'ya döndükten sonra yüzüm yara içinde gezdim iki ay. Tuzlu su yeğ :)))

      Fala değil; ama rüyalara inanıyorum:)

      Eşin başından ayrılmasın!!!!!!

      Sil
    5. Nasıl mikrop yapmış öylr korkunç 2 ay; ama geçmiş şükür.ben havuz sevmem bana kirli geliyor hep. Fal rüya çok valla onlarda

      Sil
    6. Nasıl bir mikropsa... İki yay yara,o yaralar kremli gezerken önce ben rahatsız oluyordum. Çevreyi hiç önemsemezdim ama rahatsızlığı vardı. Sonra yaralar iyileşti kızarıklık kaldı yerinde. Altı ay filan sonra onlar da geçti. Epeyce sürdü. Bir ara hiç iyileşmeyecek ve kızarıklık kalacak sandım. Korktum; ama çok şükür ki öyle bir şey olmadı.

      Sen artık uysan da iyileşsen diyorum.
      Hadi Allah rahatlık versin :)

      Sil
    7. Ay ben çoktqn uyumuştum zaten :)insanın psikolojisini bozuyor benm de bi kez birden yüzümde bi şişlik oldı sonra söndü uzun süre lekesi kaldı ne oldğu bulunanadı uzun süre korkunçtu

      Sil
    8. Sanırım iyileştin. Sevindim :)

      Sil
    9. Yüzümdeki geçti; ama tansiyonum 16 hep değişmiypr

      Sil
    10. Sarımsak, su, yavaş müzik, trafik sesinden uzak olmak, ne gerekiyorsa. Sarımsak kokabilirsin. Dert değil. Muzda potasyum var. O da çok iyi geliyor. Sular limonlu içilsin lütfen. Bir sonraki mesajda müjde duymak istiyorum :) <3

      Sil
    11. Çok teşekkür ederim:) sarımsak değil ama muz ve tuzlu ayran yapabilceklsdim arasında, az önce koca bi bardak tuzlu ayran gömdüm

      Sil
    12. Ama tuzlu ayranı düşük tansiyonlular içer. Ben mesela. Benim de küçük tansiyonum hep düşüktür. 6, 7 filan. Bazen 8. Ben de düşük tansiyonluyum :)

      Tuzlu yemeeee.....

      Sil
    13. Sarımsaklı ayran iç yani cacık. Ama tuzsuz olmalı :)

      Sil
    14. Ama görevli bana öylr söyledi, bir de kendi getirdi tuzlu ayranı.oksijen iyi etti o an gözlerimin bulanklğı geçti

      Sil
    15. Nasıl? Tansiyonu düşürmek için tuzlu ayran mı iyi geliyor sana? Bu tıpta ilktir sanırım. Gözlerin iyileştiyse sorun yok. İyi geldiyse :)))))

      Gözlerin için sıkça yüzünü yıkasan. Gözyaşı sorunu olmasın sakın? Soğukça suyla yıkasan iyi gelebilir :)

      Sil
    16. Tansiypnun düşmüş dedi, o an 16 değil de başla bişi de söylemiş olabilir emin delim:) yüzümü yıkıyorum bolca da ama iyiyim daha iyiym düne göre

      Sil
    17. İyi. Daha iyi olmak tamam, daha kötü diye bir şey yasak :))

      Ben dönene kadar daha daha iyi oluyorsun, değil mi?

      :)))))

      Sil
    18. Aksini beklemiyordum zaten :)

      Sil
    19. Nasılız? Dönüş yolunda mıyız? Tansiyon yaramaz mı uslu mu? Yoldaysan iyi yolculuklar :)

      Sil
    20. Evdeyim:) aklımdaydın mail atayım diyordm ama eve geleli 5 saat oldu,daha şimdi kaşktm yataktan iyiyim tansiyon yerinde sanırsam:D

      Sil
    21. Ohh, iyi.
      İyi bak artık kendine :)

      Sil
    22. Teşekkür ederm çok çook çook

      Sil
    23. Meltem sessizse, Meltem dinlenmede :)

      Sil
    24. Psikolojim bozuldu yüzüm iğrenç her yanım yanıyor, çok çirkinleştim😭

      Sil
    25. Aaa, çirkinleştin demek. Bir resmini görelim gerçek mi değil mi diye :))) Yol yorgunluğunu çirkinlik sanma sakın?

      Şaka bir yana, iyi misin? Göz tansiyonu filan olmasın bir yandan da?

      Tansiyonun kaça düştü?

      İyi bakıyoruz sanırım artık kendimize. Yoksa bloglar bir olup İnegöl'e çorba, ıhlamur, zencefilli karanfilli limonlu terkiplerle gönderiyooruuuzzz :))))

      Sil
    26. Sana fotoğraf atcam şimdi:) inegöölü blogger buldum bi tane 💃🏻 Mailini kontrol et hadi

      Sil
    27. Kırmızı Başlıklı Kız'dan sonra moda değişmiş. Bu sıcaklarda yanmaktan :)))))

      Sil
    28. Yani baştaki şapka modasında kırmızı yokmuş artık. Baştaymış kırmızı modası. Yani yanaklarda, kulağına kadar, burunda filan :))))

      Sil
    29. O benim di mi evet 😂🙈

      Sil
    30. Öyle diyorsan öyle olsun.

      Sil
  3. Çok geçmiş olsun canım benim dikkat et kendine sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm cammm, sevgiler iyi bayramlaar

      Sil
  4. Ben niye gec gördm bunuuu. Ayy bayram boyunca aklim gezmedeydi ondan heralde :) tekrardan gecmis olsun meltemcim. Günes carpmis olmali. Bana hemen dokunur belki sanada dokunmustur. Ama iyisin ve dönmüssün cok skür :) iyisiyle kötüsyle tatil iste. Azfa olsa eglenmissindir elleham :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oluyo öyle ben de bazen okuyamıuorum uzun süre:) fena çarptı hem şuan öyle bir haldeym ki gören sana ne oldu diyo🙄 Keşke gitmeseydim dediğim bir tatil oldu valla

      Sil
    2. Ahh ahh keske.:) İnegölün nesi vardida birakip gittin bakkk. Biz burda kaldik hic bisicikler olmadi 😁😁 gecer gecer merak etme. Gecici bir hasardır o. Senin güzelligin bozulmaz :)

      Sil
    3. :)) senin ailen burda amaa.umarım geçicidir herkes dalga geçiyo yaa.Esilayı merak ediyorım ben 🙄

      Sil
  5. Mailden bana yazsana toptan silinmiş senin mailin :) adresinede ulasamadim

    YanıtlaSil
  6. Çok geçmiş olsun. Migren bayramda beni de yanız bırakmadı zaten bi uğradımı gitmek bilmiyor seviyor beni kerata :) sıkıcı bir bayram olmuş zaten nerdeeee eski bayramlar değil mi ama?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Migren bela ya gerçekten laneet.bayram sıkıcıydı, sanki etkisi devam ediyo bende, valla nerde o eski bayramlar ayneen

      Sil
  7. ne tatilmiş yaa geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil
  8. geçmiş olsun :) sağlıklı olmanın kıymetini bir kez daha göstermiş hayat size:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederm aynen öyle oldu :)

      Sil