Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

13 Haziran 2017 Salı

Gamsızlaşmaya Çalışanlarda Bugün

   Bazen bir an geliyor ve siz, inandığınız ya da anısını yaşattığınız her şeyin sadece sizin için değerli olduğunu anlıyorsunuz.Yaptığınız, yapmadığınız her şey için pişmanlık duyuyor; çünkü kendinizi tam bir 'salak' gibi hissediyorsunuz.Anlayacağınız üzere sizin üzerinize oynayarak kendimi açıklıyorum.Acemi Demirci kızacak bana, yine üstü kapalı yazmışsın diye; ama ben de böyleyim ne yapalım, hem eskilere güvenmek lazım bazen belki de, her şeyi de dökmemek lazım.

   Kendimi aptal gibi hissettiğim çok oldu; ama böyle zamanlarda sakinliğimi korumayı öğrenemedim hala.Tez canlıyımdır  biraz da asabi, elime bir silah verseler hani karşımdakine ateş edebilirim mermim bitinceye kadar.Bazen cinnet geçirenleri çok iyi anlıyorum.Ha tabi buna kesinlikle karşıyım, anlıyorum sadece o kadar.

  Ne zaman acı bir şey yaşasam hep aynı şeyi söylüyorum, büyüyorum.Büyüyorum da bu büyümenin sonu yok mu, tamamlanmıyor mu???Belki de, yok yok belki de değil kesin, yapmamız gereken tek şey, o gamsızların yaptığı gibi hiçbir şeyi umursamamaktır; çünkü en mutlu olanlar onlar, var demek bir bildikleri...

10 yorum :

  1. Gamsız olmak belki iyidir ama gamzızla yaşamak insanı kanser eder. Çok da şey yapmamak lazım

    YanıtlaSil
  2. Büyümenin elbette bir sonu var. Ağlayarak gözlerimizi açtık bu dünyaya sanırım ağlayarak ta veda edeceğiz. Kim bilir belkide mutluda oluruz. Ne hissettiğini senden başka kimse bilemez. Ama şu bir gerçek ki ne hissediyorsan hisset elbet bir gün geçecek. Bende artık hayallerimi kör kuyulara attım, onları oradan çıkarabilir miyim bilinmez. Kim bilir belki bir gün. Küçük şeylerle mutlu olmayı deni. Biliyorsun ki büyümenin bir gün sonu olacak...

    Saygılarımla. Vesselam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet mutlaka bir son günü olacak, teşekkür ederm yorumunuz için

      Sil
  3. Bunlar çok insanca. Sanırım herkes öyle anları herhangi bir zamanda herhangi bir konuda yaşamıştır.

    :))) Adımı duyunca hemen koştum aslında :) Kızmak mı o bilmiyorum; ama anlatılan ne, kim, nerede, ne zaman, nasıl, neden, filan filan bilmeden konu hakkında bir şey söylemenin akılcı olmadığını düşünürüm hep. Hem konunun dışında olup, hem tek taraflı dinleyip hem de o tek tarafı bile hiç tanımıyor olunca haksız mıyım?

    Hele bir karşı tarafı dinleyeyim de :))))))

    Ona da blog mu açsak da okuyup öğrensek onun ne diyeceklerini :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes yaşıyo deyince içimden bir oh çektim:)kişileri açıklamadan anlatmakta olur bence ya, sen yorum yap boşver.hem beni çok üzmüş bi insan kolay kolay çıkmaz; çünkü herkes bu denli üzemez.konuşabilen insanlarla bir şekilde kpnuşup çözüme kavuşturrum ben, konuşmak daha basittir konuşamayan insanlara blog açmak faydasz bence

      Sil
  4. sirkelen azcık bırak şöyle at bir kenara her şeyi....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün beni görseydin eğet balkondan aşağı sallandırır silkerdin yani

      Sil
    2. :( Başka sözler geliyor aklıma ama tutuyorum kendimi :)))

      Sil
    3. İstedğini söyle ben yeterince hırpalıyorum kendimi

      Sil