Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

16 Haziran 2017 Cuma

Kız Kardeşler Arasında

   'Kıyafetlerini çalıp çalıp giydiğim günler için umarım hala kızgın değilsindir'', diye bir mesaj düştü ekranıma.Kimden, tabiki kız kardeşimden:)

   Yazılarımı okuyunca sanki böyle çok hanımefendiymişim de kötülükten haberi yokmuş gibi görünebiliyorum bazen; ama tabiki de hayır ben de herkes kadar cazgır eh işte haliyle bazen hoş olmayan şeyler yapabiliyorum.Kızkardeşimle aramızda 6 yaş var bizim.Çocukken bu yaş farkı barizdi ve pek paylaşımımız yoktu, taa ki ben 20li yaşlara gelip o da bir ergeniyus olana kadar.Elbiselerimi, eteklerimi, şortlarımı yani beğendiği ne varsa hepsini dolabımdan aşırır ve giyerdi.Tabi o benim farketmeyeceğimi düşünürdü.Mesela kırmızı tişörtümü aldı diyelim, benim o gün tam da o tişörtü giyeceğim tutardı, dolabıma bakardım, bulamazdım ve Seeeeereeeeeeeennnnnn diye bağrınmaya başlardım.Seren orada mı nerdeee, çoktan giyip sırra kadem basmış.Döndüğünde bağrınıyordum hırpalıyordum, bir daha giymem diyordu sonra yine hoop aynı şeyler.Bir de o sıralar taktik geliştirmiş, teyzemlerin evi bizim eve yakın, bizim evden normal kıyafetle çıkıyor teyzemlerde üstünü değiştiriyor gideceği yere öyle gidiyordu, çakal yaa.Ne var giysin diyordu annem asla diyordum bu ne ya 14 yaşındaki ile 20 yaşındaki aynı kıyafetleri mi giyer, o zamanki bahanem de buydu.Üstünde görmesem bile kıyafeti, kokusunu alırdım, böyle de keskin bir burnum var, büyük olduğu için mi acaba :)

   Şimdi düşününce sadece gülümsüyorum, ne saçmalamışım yaa diyorum.İnsanın kızkardeşinin olması çok güzelmiş; lakin şöyle bir şey var İstanbulda okuyor ve ben onun için çok korkuyorum e bi de 2. öğretim eve geç gidiyor.Normalde pimpirikli bir insan değilimdir; ama bir kez aradım tüm akşam ulaşamadım, ertesi gün beni aradığında ağzına tükürdüm, çok korktum.Gülümsetti bugün kardeşim, belki de hissetti ne dersiniz aramızda bir bağ oluşmuştur ve ablasının keyifsiz olduğunu anlamıştır.Neyse ne, ne kadar beni kızdırsa da, hala kıyafetlerime salça olmaya çalışsa da iyi ki var :)

  Bir de bir şarkı ekliyorum sizin için, sözleri fazlaca derin

27 yorum :

  1. Okuduğum da kahkahalara boğuldum beni gülümsettiğin için teşekkürler :)
    Bu arada senden korkulur ya kıyafetin kokusunu almakta nedir bu ne olağanüstü bir güç :)
    Evet kardeşler candır candır. Mutluluğunuz daim olsun. Vesselam...

    YanıtlaSil
  2. Ayyy cok duygulandim.ben meltem 😀 ama niye gülück koydum bilmiyorum. Ya benim 7 yas ve 2 yas büyk ablalarim var. 7 yas olanla baglanti kuramiyodum ama 2 yas olanla görsen arkadas gibiyiz. Ben hersyimi verirdim. O birazck kiyamasada 😀 yinede kardes yaa degisilmez kimseye. Hep böyle olun insallahh 💕💕😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk zamanlar 7 yaş fazla geliyor; ama küçük olan 18 e yaklaştı mı fark kapanıyo paylaşacak şeylet çoğalıyor; çünkü artık ikiniz de genç oluyorsınuz.ben kimsenin malını kullanmam, kimseden borç almam, ödünç olan her şeyden uzak dururum, bazen istisna olabiliyor ama çook az.hepimiz ailemerimzle huzur içinde yaşayalım inşallah

      Sil
    2. Evet :) ben 17 deyken yakinlik kurduk. Ondan önce beni begenmez yaninda gezdirmezdi cocuk bu diye haha 😀 aynen bende hayatta kimsrden bisey istemem. Bi tl bile.olduda aldim diyelim hemen veririm. Hele kiyafetini falan hic kullanmam sevmem de baskalarina vermeyi. Tek ablamla paylasirim 😄

      Sil
    3. Ben de gezdirmezdim ne işi var benimle derdim.borç hiç sevmem ödeyene kadar insan rahat edemez, benim borcum vardı mesela aman kafeye gitmiyim aman kendime bir şey almyım borcum bitsin diye kendini yedim.kıyafet asla almam ya asla

      Sil
    4. Bende öyle :) çeyizimi dizerken harcamadim calistigimin hepsiyle aldim en iyisi olsun diye ugrastm. Kardesinin kiyafetinide mi giymezsin ? Yok ben öyle degilim. Ablam bambaska.ona veririmde alirim da. Ama baskasindan asla almam giymemde. Lisede cok samimi bir arkadasim yeni aldigim badimi giymek icin istemisti bi daha geri almadim.hediye ettim. Daha ben bile giymemistim düsn

      Sil
    5. Ben buraya geldiğimde okuldan yeni mezun olmuştum, ev dzmem gerekiyordu, her şeyi ucuz yollu seçtim sadece beyaz eşyamı sağlam aldım uzun yıllık.buraya geleli 3 sene oldu daha yavaş yavaş yapıyorum, hepsine gücüm yetmiyor.kimsenin parasını kullanmadan kendi birikimmle, bazıları vardır borç para alır, borçluyken keyif sürer, senin kendi evine alamadkklarnı kendi evine alır.belki de fazla hassasım ben bu konuda bilmiyorum.bazen çok sıkışık olsam da sesimi çıkarmıuorum.kardeşimden de kıyafet almam ben. 2 ay önce arabamı sattım, o ara arabasız kaldım işe giderken çok zorluk çekiyordum sapa bir yerde işyerim.bi kız arkadaşm da yeni araba almştı kendine , kendi kullanamıyo daha blmiyo kaç kez ısrar etti al kapının önünde duruyor sen zorlanyosun diye yok dedim,sonra gönül koydu, tamam dedim alayım ama yeni arabayı değil, ben kocanın arabasnı alayım hem o kaç kez vurulmş zaten, yeni arabaya bişi olmasın emanet sonuçta.ben kocasının arabasnı aldım, kocası ise onun arabasını.bir gün kullandm ertesi gün kocası arkadaımın yeni arabayı çarptı, bir vicdan yaptm anlatamam

      Sil
    6. Yapacağın kadar var ama. Bende akraba,arkadas,dost hic birinden bisey almam. Hatta ablamlardan da ne para ne bisey istemem de almam da hep var derim. Ama kıyafet begenirse alir giyer geri bana verir. Ben zorla veririm sen bunu cok begendin al giy ne olcak diye. Bu kiyafet alisverisinin kardesler arasinda hos oldugunu düsnüyorum. Paylasmayi arttiriyor bana göre. Ve bağlarıda. Onu begendiyse giysin ondn degerlimi sanki derim. Alacak imkanim varsa aynisini almaya calisirim ama yoksa giy sonra verirsin derim. Oda bana der dügne gidecegim zaman bak bunu giy degisik olsun,bak su toka yakisir bununla der. Ben geçen dügn gnü saks mavi spor ayakkabisi vardi. bende saks mavi pantolonumu verdim al bunu giy üstnede beyaz gömlegini giy harika olursun dedimm bide saks mavi fiyonk yaptim yakasina taksin diye cok sevindi.brnde onunla mutlu oluyorum. Tabi herkesin kendi düsncesi ama benmki böyle

      Sil
    7. Annem geldi geçen hafta, kardeşim benim turuncu bir ceketimi beğeniyordu gönderdim, abiye veriyorum kuzenlerime de; çünkü genelde tek kez giyiliyor vr de pahalı oluyor, alın istediğinizi diyorum zaten hepsi memlektte evde, onlar da istedkleri abiyemi alıyorlar😂 Günlük kıyafet bilmiyorum ya sevmiyorum.çok şükür imkan vardı alabiliyorduk istediğimizi belki de o yüzden; ama biri bişeyimi beğenmşse genelde veririm, kulağımdaki küpeyi kaç kez çıkarıp vermşliğim var:)sevdiğim insanlar helali hoş olsun

      Sil
    8. Bende yenisini alma taraftariyim. Cnkü onu cok begenmissem kiyamiom aynisindan kendime bulamam diye daha güzelini ona aliom. Cikss bu konuda uyusmuoz senle 😄 bizim cok kiyafetimiz vardi ama yinede birbirimizinkinide begenirdik. Zevklerimiz hala aynidir. Aman biz severiz ikimiz paylasmayi. Annemde kardes kardese paylasin ama kimseden bisy almayin der hep.

      Sil
    9. Bizim tarzlarımız artık uzak; çünkü seren şort etek giymeye devam ediyor ben buranın şartlarından dolayı etekleri uzattım şortlar tatillik sadece:) tşört olarakta polo kullanıyorum bi, her tarafı kapalı diye 😂 Artık bana ııyyk zevksiz diyor, birkaç gün önce de kuzenm aynı şeyi söyledi artk beni beğenmiyorlar 😱

      Sil
    10. Haha :) ay sorma bende evlendikten sonra öyle oldum 😀 cok uzun giymiyorm ama kisa tsörtte giyemiyorum. Esim cok kiskanc 😀 kalcami biraz kapatsin yeter diyorum öyle birseyde şık olmuyo nedense. 😀 Gömlekde her zaman giyilmioki daraliyo insan. Aman en azindan polo giyiyon ya gerisini bosver zevksizler klübune hosgeldin 😀

      Sil
    11. Ben zaten o popo kapama muhabbetni hiç anlamıyorum.kapalılara da bakıyorlar yani ne, insanda edep yoksa her türlü kadına bakıyor, ya ben yine giyerdim de işte, birisi baksa bişi dese olay çıkarırım o yüzden kendi huzurum için giymiyorum

      Sil
    12. Onu ben yillarca anlatamadim kapalilarada bakiyor yeterki gözleri pis olmasin.ama en son dedim amannn kapat gitsin. Ama bise diyimmi daha rahat oluyo hakkaten. Paldur küldür egiliyorum sirtim mirtim acilmiyo.neyse biz alisverise cikcaz sonra görsrz yine :)

      Sil
    13. Yaa sonuç şu sevdiklerime aslında canım feda, bazen kızıp söylemsem de bu durum öyle.kıyafetim kötüylen benim özgüvenim yerle bir oluyor, bi taraflarm açılmasın ben de isterim, giyindiğim zaman da dikkat etmeye çalşyorm ama yani çokta abartmamak lazım, hayırlı alışverşler:) belki karşılaşırız😂

      Sil
    14. Karsilasmadik. Galiba ! 😄 Avm cok kalabalikti ya cok yorulduk valla.:) Polonun tsörtnü aldm esime. Sen geldin aklima direk 😀

      Sil
    15. Haftasonları avmye gitmekten nefret ediyorum, mecbur kalmadıkça da pek gitmiyorum.polo demek:) açık mavi mi yoksa

      Sil
    16. Avm bize yakin gezi alanimiz oluyor mecburen :) açık mavi gömlegi vardı bende hardal rengini sectm. Degisik olsun dimi :)

      Sil
    17. :) çok severim ben açık mavi böyle gökyüzü gibi, sonsuzluk gibi; hardalı da severim, daha doğrusu tüm canlı renkleri severim

      Sil
    18. Ay bende bende gökkusagi gibi severim cıvıl cıvıllıgı 😀

      Sil
  3. Başkalarının eşyalarını hiç kullanmam. Benim eşyalarımı da başkaları kullansın istemem. Kıyafet gibi. Kız kardeşimle de hiç öyle bir takasımız olmadı.

    Alışkanlıklar, özen filan ayrıdır, değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de öyle olmalı, hoşlanmıuorum ben; ama tabi kişilerin durumu yoksa o ayrı

      Sil
    2. Elbette. Herkesin şartları değişebilir. Ve o zaman şartlara göre olur her şey.

      Birçok giysisi olup da gözü kardeşinin, arkadaşının giysisinde, takısında, ayakkabısında olanlar için geçerli yazdıklarım.

      Sil
    3. Bu konuda aynı düşünüyorıuz:)

      Sil
    4. Gülümseyerek okudum yazınızı. Sitemlerin ardında bile kocaman bir sevgi var:)
      Sevgiyle ve güzelliklerle kalın, kardeşçe ve dostça...

      Sil
    5. Allah hepimize böyle sevgiler nasip etsin:)

      Sil