Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

2 Ağustos 2017 Çarşamba

Ya Sakinleştir Ya Da Uzak Dur

   Bazen canınızın ne kadar yandığını kimseye anlatamazsınız, ha aynı şekilde başkasının da yandığını anlamayabiliyorsunuz.Bazen anlatmakta istemeyiz; ama karşımızdaki anlasın isteriz.Anlamasını istediğiniz kişi az öküz (yani anlayamayabiliyor da olabilir; ama bence öküz) ise kendinizi yırtsanız da anlamaz.Durup duvara bakarken bendeki değişimi düşündüm bir.Son bir saattir bileğimi ovup(bileğim günlerdir o kadar acıyor ki, ters hareket yapıp daha da acıttığımda küfür savuruyorum içimden) duvara ya da parkeye bakıyorum.

   Neyse efendim, ben canım sıkkın olduğunda kimseye söylemem, eskiden kimsenin anlamadığını düşünürdüm, neden; çünkü yok bişeyim diyorum ya da uykusuzum yorgunum filan onlar da inanıyor geçiyor gidiyor; ama beni tanıyan insanlar farkediyormuş, nasıl mı hemen anlatıyorum.Bir kere ben tam bir pis boğazım, çikolata pasta fast food en sevdiğim şeylerdir, herzaman yiyebilme potansiyeline sahibim.Biri bunlardan birini önüme kadar getiriyor ve ben yemiyorsam eğer ciddi bir problem vardır.Uzun süredir bir şey yememiş olmasam da midem almaz.Sessizliğim sağır edici olabilir mesela, duymak isteyene.Yani normalde tepki vermem bağrınmam gereken konuları geçiştiriyorsam, sanane banane kelimelerini çok kullanıyorsam eğer yine vardır bir şey.Mesela dün bir şeyler söylendi benim için, normalde sinir katsayım sınırda olmalıydı; ama kafamı meşgul eden ve çok üzüldüğüm başka bir şey olduğundan üzerinde duramadım bile, zaten ağlıyordum araya 2 gözyaşı da onun için girdi.

   Benimle kavga etmek isteyen biri öyle zamanlarda eli boş döner anlayacağınız; çünkü inanılmaz derecede tepkisiz olabiliyorum sanırsın bi kutu antidepresan içmişim, onu daha önce denemiştim; ama hoş bir sonuçla karşılaşmamıştım, lütfen denemeyiniz :)Konu nereden nereye geldi yine, yazarken bileklerime kramp girdi lanet, sanırım fena incinmiş.Bu konuya daha sonra devam edeceğim.Şarkı hepinize armağanım olsun, adios!


11 yorum :

  1. İlki daha zor sanki. Uzaklaşmak en azından sağlıklı düşünüp karar verme aşamasında işe yarayabilir belki. Sakin kalabilmek önemli ama neticede bizde insanız.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben uzaklaşıp kimse ile konuşmamayı tercih ediyorum; ama bazen bazı kişiler farkedebiliyor. sakinlik güzel; ama bazıları sakinsin diye bile sinirlenebiliyor :)

      Sil
  2. Aaa :) bende okul zamani sinirden kalem ucuyla bilegime o harfi yapmistim. Yar abere icinde gezmistim izi kalmisti o yıl 😀 sinir sadece kisiye zarar veriyo aslinda ama.dedigin gibi en zoruda karsindakinin öküz olması ki bende col var ondan. Kıyamam sana yinede sakin ol canm. Ben ayrı gayrı düşüsümüzden anlamistim birseylerin yolunda olmadigini :) ama atlatmissinnn. Madallah diyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sinir aynen kişinin kendisine çok zarar veriyor, ben yoruluyorm mesela bacaklarım kollarım uyuşuyor bazen nefes alamıyorum.aslında ana konuyu biliyosun sen, konuşmuştuk seninle, bayağı bi sıkıyor canımı ve de insanların başka şeyler için bile olsa üzerime gelmesi ççok kötü ediyor.öküzllere ne yapmalı bilmiyorum

      Sil
  3. Kişinin kendi kendine yetebilmesine yalnızlık diyorlar bu dünyada. Aslında en kalabalık kitleler kendi kendine yetebilenlerdir. Ama kişi bu sürecin kenarında el uzatıyor ve biçare kalıyorsa işte o zaman gerçek bir yalnızlık yaşıyor demektir. O zaman ihtiyaç duyduğu her neyse buna psikolojik destek dahil ona verilmelidir.
    Sizin arka planınızı görebilen bir kitleniz varmış gibi duruyor. Bu bence değerli bir şey. Değerlendirilmeye değer.
    Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kişi kendi kendine yetebilmeyi öğrendiğinde gerçek bir zafer kazanır bnce.yanlış etrafta kimse olmayıp bi başına kaldığında kaldığında insanın yalnızım demesidir; çünkü kendi kendine kalmaktan korkuyor.psikolojik destek şart aslında neredeyse herkese; ama malesef geçim derdine düşmüş o kadar insan için uluşılması zor biraz lükse kaçıyor.

      benim arka planımı gördüklerini sanmıyordum.2 arkadaşımla yemeğe gitmiştim, yemekle oynamışım bir bakış atmışım ordan anlayıp sıkıştırdılar, geçti mi hayır; ama konuşmak iyi geldi, ona da şükretmek gerek aslında.Teşekkür ederim yazdıklarınız için

      Sil
  4. :) hihi ya çok sırıttım yaaa amaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah çevremizdeki öküzleri ıslah etsin ne diyim

      Sil
  5. Ben anlamadım hiçbir şey. Kime kızdın? Yazdın da ben mi görmedim? "Ö..." dediklerin kimler? Her gün birebir gördüklerin mi yoksa görmesen de bir şekilde iletişimde oldukların mı? Akraba? Eşin? Kim? Anlamadım!!!!

    Aslında bir yorum yazdım da o deneme oldu. Görmek istersen blogumda bir yazı olarak yayınlayayım.

    Açık sözlü olundu da dinleyenler mi anlamadı? Açık sözlü olundu da anlamazdan mı gelindi. Anlamazmış gibi mi yapıldı... Bu unun cevabını aradım metinde. Yoktu!!!!

    Ama anlatmak isteyip de sustuğun ve "ö..." dediklerince sen hiç anlatmadan anlaşılsın istediklerin varmış. Bak bunu anladım!!!!.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kime kızıyorum evet anlamasını istediğim ve anlamayanlara özellikle :) yazmadım özel birine genelleme yaptım; ama eş akraba arkadaş zaman zaman hepsi yapıyor.aslında bazen anlaşımayacak şekile oluyor; ama sinirlerim bozulduğundan ben de abartabiliyorum.

      denemeye göz atcam, henüz bakmadm yayınladysan eğer.açık sözlü olmak ayrı; ama bazen derdimi söylesem de dert saymıyorlar onu ne yapalım.

      Sil
  6. Sıkıntıyı doğru yerlere kanalize edip içinize atmıyorsanız sorun yok demektir.Eğer bastırırsanız ilerde hasta ihtimali yükselir.İniş çıkış hepimizin hayatında olabilir.Önemli olan bizim onu ele alış biçimimiz.Sana kolaylıklar diliyorum.Şarkı da ritmik ve hoşmuş :)

    YanıtlaSil