Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

11 Ağustos 2017 Cuma

YAŞASIN TEKNOLOJİ

   Herkese benden selam olsun, biraz meltemli olsun da şu boğucu sıcak havayı dağıtsın.Biraz sıcaklar biraz yoğunluk, az da bahane ile yazma işine ara verdiğimin farkındayım.Öf evet farkındayım son birkaç paylaşımımda da bu cümle var.Tembellik yapmayacağım, yani tamam sanki:)

   Neyse efendim, ben aslında biraz alaturka bir insanım.Başlığa bakınca yanlış yazdığımı düşünüyor olabilirsiniz; ama değil.Okuyanlar bilir en yakın arkadaşımla aramızda geçen bir diyalogu paylaşmıştım şurada.Vay efendim beni sevmiyorsun da filan, mektup yazayım diye dalga geçtim olur dedi.Bir kez yazdığım bir mektupa aşırı takılmıştı.Hemen o mektup olayını anlatayım, üniversite son sınıfta artık valizler kapanırken en sevdiğim arkadaşlarıma birer mektup yazdım ve valizlerdeki eşyalarının arasına sakladım, hepsi eve gittiğinde zırlaya zırlaya mektuplarımı okumuşlar.Ne zırlıyosunuz di mi, 4 senenin sonunda benden beklediğiniz sevgi gösterisini yaptım, ha uzaktan mektupla; ama olsun zaten başka türlüsünü yapamazdım.Neyse işte dedim hadi arkadaşımın gönlünü yapayım yazdım bir mektup, tabi ki kırtasiyeye gitmeye üşendiğimden temiz bir A4 e yazdım, yani ben de isterdim renkli kokulu kağıtlara yazmayı; ama kısmet değilmiş, neyse işte bitirdim mektubumu , rujumu sürüp koyu bir öpücükte kondurdum:) Zarf olarakta şirketin zarflarınından birini kullandım bayağı uzun fatura zarflarından işte, neyse ki arada logosuz zarflar çıkıyor da onu kullandım:)Kargolasam diye düşündüm, sonra neyse efendim dedim her şey usulüne göre olsun verdim postaneye 1 gün 2 gün 3, 5 , 10 gün oldu hala ulaşmamış.E mektup yazdım ya bir heyecan teşekkkür filan bekliyorum cııks.Üçüncü haftaya girerken artık bir mesaj geldi.Bayağı bir duygulanmış arkadaş, ben de hemen yazıyorum dedi cevap dedim gerek yok, olmaz dedi, iyi dedim illa yazacaksan kargoya ver bence, yok dedi usulüne uygun olsun.Yazmış postalamış sürekli soruyor geldi mi diye, yook.O da bi 3 haftayı buldu :D Bu kez de o duygusallaştırdı.

   Ya tamam mektup güzel, alaturka hoş emek istiyor; ama yani sevgilime yazsam ne olacak.Düşünsene kavga ediyoruz, mektup gelene kadar kavga sebebibi unuturum e sinirim geçer , kavganın hakkını veremem ya saçma işte.Şuan telefonda 5 dk geç cevap yazınca olay çıkarıyor insanlarKargo yine bi derece genelde ertesi gün ya da bir sonraki gün geliyor; ama mektup abooowww.Gözünü sevdiğimin teknolojisi, mesaj atıyosun şaaak orda, özlüyorsun ( merak ediyorsun nerede ne yapıyor diye) görüntülü arıyorsun.Valla şu telefon nimet ya, her ne kadar bazen kapatıp kimseye cevap vermek istemesem de.Arada internetimi kapatıp birkaç saatte açmıyorum; ama olsun onu canım istediği zaman yapıyorum, ulaşmak istediğimde telefonun intenetin olması bir harika!








12 yorum :

  1. Benim çocukluğum, gençliğim öyleydi, ne bilgisayar, ne bir şey, postane, mektup, pul, evlerde telefon bile yoktu. :) Anın çok güzelmiş. Paylaştığın için sağol Meltem'ciğim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de ilkokuldayken mektuplaşma vardı; ama böylesine alıştıktan sonra eksiyi düşünmek sıkıcı

      Sil
  2. Ooo mektuplaşma kalmadı derken hala gönderenler var demek. :) Keşif etkinliğinden geliyorum. Çok tatlı yazılarınız var, takibe aldım. Bana da beklerim. :)
    https://engineeringvibes.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. devamlı bir olay değil :) hoşgeldin gelirim tabi

      Sil
  3. Yılbaşı ve bayramlarda bir de doğum günü ya da yıl dönümlerinde kartpostal gönderilirdi. Ortaokulu Ankara dışında okumuştum. Dönmek çok üzmüştü. Ama Ankaralı olarak da Ankara'ya kavuşmuştum. Oradaki arkadaşlarımla çoook uzun süre mektuplaştık. Kart ve resimler gönderdik. Sonra koptu bağlantı. Ta ki feyzbuk sayesinde Ünyeliler ile rastlaşana dek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de kartpostal atardım hatta gider başında uzun uzun düşünürdüm hangilerini alsam diye; çünkü hepsini almaa param yetmezdi.Amcamın kartpostal defteri vardı böyle yırtarak kartpostal alabilirdin bir süürü; ama amcam onu sevdiğinden istemeye kıyamadım hiç

      Sil
  4. Ne güzel, içten yazmışsın Meltem kızım. Bavullara mektup koyman müthiş sürpriz olmuş. Sevgi söylemeden de ifade edilebilir. Mektuplar posta ile neden ulaşmamış, onu merak ettim. Eline sağlık, güzeldi mevzu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Ece ablacığım.güzellik yapmak istedim; ama yanımda okumalarını istemedim utanıyorum :D mektuplar neden o kadar uzun sürede geliyor ben de anlamış değilim

      Sil
  5. Ay bi insan hicmi ugrasamaz böyle seylerle :) o tembel benim iste 😀

    YanıtlaSil
  6. O mektuplaşma işi bambaşkaydı :) Heyecanla açardık mektupları :) Çocukluk anılarımı hatırladım :) Teşekkürler canım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen, benim finlandiyadan mektup arkadaşım vardı, nasıl beklerdim hergün sorardım postaneye

      Sil