Hakkımda

31 Ocak 2018 Çarşamba

Kesintisiz Uyumak İsteyen Bir Ben

       Yorgunum okuyucu, yorgunum yorguuuun.Bu kez ruhani yorgunlukla kısıtlı kalmadım üstüne beden yorgunluğunu da ekledim.Öyleki 20 gündür nerede yattığımı bilmiyorum, gece uyandığım zaman nerede olduğumu algılamaya çalışıyorum.

   Uykularıma nazar değiyor ayrıca, eskiden ne güzel kafayı koydum mu uyurdum, telefonla konuşurken bile uyuduğum çok, o zaman kafan rahattı da şimdi çok mu dolu diye sorarsanız, hııımmm olabilir deme şansım çook yüksek.Valla ya neden bölünüyor bu uykular, uyuyamıyorum.Yorulmuyormuşum da uyuyamamam o yüzdenmiş öyle diyor bazı arkadaşlar, yahuu bıraak 2 hafta boyunca sabahın köründen akşama kadar sürekli ayakta durdum da durdum, konuştum da konuştum müşterilerimle, yahu ben yorulmuyorsam kim yoruluyor, ha kiim?Geçen hafta fuar vardı mesela, çok yorucu geçiyor, gece yatağa yattığımda dön Allah dön sabaha kadar düşün dur yok uyuyamıyorum, standa gittiğim anda ise sanırsın uyku meleği uyku tozu serpiyor üzerime, bir ağırlık bir rehavet, kendi kendime gıcık oldum valla.Fuar bitti, dönüş için arabaya bindik ben kafayı dayadım ve uyumuşum:)Dün patronum uyu dinlen çok yoruldun dedi, nasılsa hemencecik uyuyosun dönüş yolunda pat diye uyudun, hah işte bunu söyledi ya dün yine uyuyamadım, bak daha önce de başıma gelmişti, nazar değiyor uyumalarıma, of ne çok uyuma kelimesini kullandım, Özlem gelsin de bi yorum yapsın buna.

   Buralarda havalar güzel, akşam balkonda oturdum mesela üşümedim, niye balkonda oturdum onu da bilmiyorum, hava aydınlık olunca oturmayı çok seviyorum; çünkü bahçemiz güzel, yağmur yağarken de çok severim, kar yağarken de; ama sanırım dün özlediğimden oturdum sadece.Tek başıma elimde çayım, karanlık ortam ve sessizlik, fena değildi ya.Saygılar herkese...





   

8 yorum :

  1. Meltem'ciğim aynı sorundan muzdaribim:( uyku tutmuyor, yorgunlukla alakası yok, hatta belki yorgunluk uykuyu kaçırtıyor iddiasındayım. Aynı sebepten çok geç kalkıyorum çünkü uykuya sabahın 6, 7'si gibi ancak dalıyorum:( dün öğlen 1 gibi kalktım:( bugün 11 buçuk:( sen çok yorulduğun için de uykun kaçıyor olabilir. Zihin yorgunken kesinlikle uyku kaçıyor. En kısa zamanda sana da, bana da şifalar:))))saygılar karşılıklı ayrıca sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işe gitmesem yine tamam, film dizi izler sonra öğlene kadar uyurum; ama sabah işe gelmek zorundayım ne bu uykusuzluk di mi, gözler patlak, Allah hepimize şifa versin :D benden de çok sevgicikler

      Sil
  2. Ruhumuz yorgun:) o yüzden uyuyamiyorsundur . Çay kahve içme akşamları ıhlamur iç mesela o da etkiliyor uykuyu . Birde ben uyumadan önce kitap okursam uyuyakaliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. günde bi 20 bardak kadar çay içiyorum :s yoğurt tüketmeye çalışıyorum, laktik asit çok diye; ama bazen tutmayınca tutmuyor.şu ruh yorgunluğunu azledelim artık ööhh, bugün güzel bir kitaba başlıyorum zaten:)

      Sil
  3. rahat bir uyku için çayı azaltmalısın. Hatta hiç içme bence :) akşamları ada çayı içersen muhteşem deliksiz bir uykun olur. Ama poşet değil, aktardan alıp demlemelisin. kokusu ağır gelirse odun tarçın da ekleyebilirsin. inanılmaz severim adaçayı ve odun tarçını. bir rahatlatır ki, baş ağrısını bile alır :) 💜 sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama çaysız olmaz ki :s bi de içtiğim bitki çayları hep sallama tazesi çok ağır geliyor, gıcığım ya tarçın da sevmem :D

      Sil
  4. Düşüncelerden azcık arınmayı dene Bende yaşıyorum. Bu durumu

    YanıtlaSil