Hakkımda

15 Şubat 2018 Perşembe

Afyon Notları 1

    İnsanoğlu yaşadığı hayatın bir tık üstüne geçtiğinde bile hemen adapte olabilip eski hayatını çok çabuk unutabiliyor sayın okuyucu.Rahatlık değişik bir durum, insan bir buldu mu kaybetmek istemiyor, hatta hep fazlasını da isteyebiliyor.

    Gelelim örneklememe, ailem mezuniyetim için okuduğum şehre gelmişti, onların arasında amcamın torunları da vardı.Onları karşıladım eve çıktık, kardeşimle amcamın torunları eve bir baktılar dudak büzdüler, ne kadar kötü bir ev, eşyalar hep eski dediler.Durdum bi an, ne sanıyodunuz be dedim, ananızın evindeki gibi sıfır eşyalarla mı dolacak öğrenci evi, siz üniversiteye bir gidin de görün bakalım.Ne aşağılanmışım yahu bak hala unutamamışım:)Oysa ki bence evimiz gayet şirindi, bakııınn bu da benim odamdı mesela :)






    Oturma odamız vasattı evet göründüğü gibi; ama biz onu çamaşır ütü odası olarak kullanıyorduk, evi taşıdığımız gün arkadaşlar yemek yemişti(gelenlere çiğ köfte paytırmıştık) orada görüldüğü gibi, zaten daha da evimize erkek giremedi:) Aile apartmanında oturuyorduk ve ev arkadaşlarımla karar almıştık, sadece kızlar gelebilir diye.


     Aradan 4 sene geçti, geçen haftalarda kardeşimin İstanbuldaki öğrenci evine gittim birkaç saatliğine, kardeşime de takılmayı severim dedim ki ay Seroş bu ne böyle, ne biçim ev, mikrop kapmam değil mi :)Gülüyor yaa abla diyor.Çay bardağını değiştireyim mi diyor, yok ya diyorum bulaşık makinen bile yok, yorma kendini içerim ben tek bardakla:)Evet bazen gıcık, çekilmez bir abla olabiliyorum, daha birkaç sene öncesine kadar benim de öğrenci olduğumu unutmuş gibi dicem; ama yok benim evim hep temizdi, temizlik günümüz vardı, salı günüydü.3 kişiydik evde, herkes ikişer gün yemek yapardı, temizlik günü çok yorulduğumuzu düşünüp dışarıdan söylerdik, vay be ne günlerdi, özledim sanırım o günleri.Tam şurada yazmayı bırakıp ev arkadaşlarımın olduğu gruba yazdım,  eski günleri konuştuk, fotoğraflarda gezinirken birkaç kişiye daha fotoğraf attım bayağı bi zaman geçti muhabbet etmekle bugün:)

    İnsanoğlu rahata çok çabuk çalışıyor be okuyucu, alıştığı şeyin eksikliği insana çok koyuyor.Hep derim, Rabbim kimseyi alıştığı standartların altına düşürmesin; çünkü düşününce gerçekten çok zor.

Kendimi şımartayım son olarak, ben herkesten erken terketmiştim şehri Amerikaya gideceğim diye, o yüzden beni uğurlamaya bayağı kalabalık bir grup geldi, bir gözyaşı bir sel Allah'ım dedim ne seviliyorum:)En çok beni seviyorsunuz di mi diye sorardım hep, hatta grubumuz vardı whatsapta en çok Meltem'i seviyoruz diye:D İnanmıyorsanız alın size bir sürü foto, hepsini çok özledim.Eti Tutkunun esprisi de şudur, 4 sene otobüsle gittim geldim 4 sene Tutku ikram etmekten vazgeçmediler:s Sülalem rahat yazısını tutan da kuzenim, benim ardımdan geldi aynı bölüme:)







Ağlayacağım şimdi, giidiyorum ben

20 yorum :

  1. Yaaa anılarrr anılarrrr diye bagrina bagrina sarki söyleyesim geldi meltemiskom :)

    Bence ev ögrenciler icin saray ya. Neyi var. Akrabalarimdan evi böyle olanlar var. Hem önemli olan huzur kanks 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla canısı sabahtan beri fotoların arasında kayboldum:) bence de güzeldi:D bizim kuzenlere beğendiremedik, eşyalar eskiymiş, sıfır eşya alacaklarını sanıyorlar heralde :D

      Sil
    2. Hediye alsalarmış madem konusmak kolay 😂

      Sil
    3. ookulun son haftasıydı zaten yahu, mezuniyete gelmişlerdi

      Sil
  2. Üniversite okumadığım için öğrenci evi muhabbetlerim hiç olmadı. Acaba bu saatten sonra okumaya başlasam ve bir de şehir dışı yazsam oğlum ve eşim ne der? Dur ben bir nabız yoklayayım. Evin de çok şirinmiş bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) sensiz ne yaparlar bilemedim, bir dene bakalım.öğrencilik güzeldi ya, hatta bayağı bayağı :D

      Sil
  3. Torunlar çok ayıp etmiş, inan afalladım:((üstelik fotoğraflarda görüldüğü üzere pembişli, gayet şirin, derlitoplu, mis gibi bir ev, öğrenci evi olunca daha ne olsun? Dizilerdeki yüzme havuzlu malikane mi bekliyordu torunlar?:)))))Sen şimdi Amerika'ya mı gidiyorsun? Aaaaa? Yanlış mı anladım umarım yanlış anlamışımdır...:((( ben bağlanıyorum blog arkadaşlarıma bir yerlere gitmesinler istiyorum...(tabii sevdiğim, kafa dengim olanlara...)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dizilerde izliyoruz ya abla öğrenci gençlik zengin, arabalarla okula gidiyorlar, sürekli partiliyorlar, sanırım öyle bişi beklediler:) ablam ben mezun olalı neredeyse 4 sene oluyor o zaman gittim 2014 yazında:) hem gitsem de okurdum yazılarını, boool öpücükler

      Sil
    2. Çok şükürrrr, sevindim yaşasınnn:))))arabayla okula giden öğrenci ben öğrenciyken hiç yoktu. Şimdi değişmiş demek:)))benim hala arabam yok boşver:)))benden de öpücükler kocamannnn..

      Sil
    3. ben varken de vardı, hatta bir arkadaşım arabası olmayan çocukla sevgili olmazdı:)

      Sil
  4. İnsan tüm bu güzellikler için yeni baştan öğrenci olsa yeridir.

    Pek keyifli bir öğrencilik gibi sanki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cidden keyifliydi, özledim ve de bugün herkese özlettirdim :)

      Sil
  5. Ah anılarım depreşti benim de :) Ben de Balıkesir' de okumuştum üniversiteyi. En son bir öğrenci evi ziyaretim de, yeğenimin okuduğu Afyon' a olmuştu. Aynen sizinki gibi bir evdi, hepimiz el birliğiyle bir şeyler taşımıştık eve. Aslında bir evde kızlar varsa mutlaka temizlik, alışveriş ve yemek düzeni yapılıyor. Bazen de kaytaranlar oluyor mutlaka :)
    Ne güzel bir hatırlatma oldu bu yazı. Güzellikler diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum çok, aynen kız evi genelde düzenli oluyor, erkek arkadaşların evine gittiğimizde önce mutfağı dezenfekte eder sonra yemek yapardık :)

      Sil
  6. Benim oğlum şu an bir arkadaşıyla öğrenci evinde.Sayılıdır eve gitmişliğim.Sokmuyor beni:)) Ama sık sık temizlik yapıyorlarmış.Bilmem artık.Temizlerdir diye umuyorum çok da merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inanma abla inanma :) o erkek evleri ne pistit ne pis :D

      Sil
  7. Zaman tuhaf bir hızla geçiyor ve hatıralar her geçen gün daha da değerleniyor. Eğer yine güçlü hatıralar inşa edilmezse bu sefer üzüntü kalıcı bir duygu olarak insanı bunalıma sürüklüyor. Ne karamsar yorum oldu :) Neyse, ben yine güzel temenni ile bitireyim :) Neşeli sevgilerle!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, önemli olan güzel anılar biriktirmek:)

      Sil
  8. eyh gidi eski günler. ben de bazen öyle eskileri hatırlayıp gülüyorum. abimin öğrenci evine gitmiştim Trabzon'a. ev o kadar pisti ki, 3 gün temizlik yaptık kuzenimle. abimin arkadaşları falan geldi oturduk güldük eğlendik. bir hafta sonra ev sahibi kızlı erkekli takılıyoruz diye abimleri evden çıkarmıştı :)) yaptığımız temizliğe yanmıştık ne yalan söyleyim. Abimdi o benim abim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yerden 10 kilo kıl toplamışsınızdır:) benim erkek kardeşim geldi 2 günlüğüne, ev arkadaşlarım diyodu önce o insin, 5 dk sonra sen in, eve erkek aldığımızı sanmasınlar 😃😄

      Sil