Hakkımda

16 Mart 2018 Cuma

Hayaller-Gerçekler

   Eskiden hep şirin bir evim olsun, ondan sonracığıma arabam e haliyle param olsun o ülke senin bu ülke benim gezeyim, canım isteyince arkadaşlarımla görüşeyim isterdim, he bi de öğlene kadar yatmak; ama aynı zamanda kariyer yapmak.Bunlar olurken de bağımsız olmayı istiyordum tabi, evlilikmiş çocukmuş aklımın ucundan filan geçmiyordu, tek kişiliğe odaklanmışım.

   Güzel hayaller tabi; ama merak ediyorsunuz yaptım mı diye hayır, üniversite bitince evlendim!Şöyle bir şey var bir de, başka şehirdeysem tamam; ama aile ile aynı şehirde yaşayıp ayrı bir eve çıkma planı biraz kasardı, valla bayağı bayağı uğraşmam gerekirdi de sonuç ne olurdu emin değilim.İşe başladım tabi öğlen saatinde kalkmıyorum; ama işe gelmek içinde 6 da kalkmıyorum, 9 da uyanıyorum o da işte Türkiye standartlarının üstünde bence, arkadaşlarımla görüşemiyorum bazen aylaaar boyunca hadi benim için ağlayalım.

    Neyse işte hayaller hayatlar diyorum:)Ama bir haftadır yalnız yaşıyorum.Sabah kalkıyorum, yatağımı toplamadan işe gidiyorum, eve geliyorum canım isteyince yemek yiyorum, dün sinemaya gideyim dedim ve gittim, kimsenin bir şey sorduğu yok, güzel ya:)Yani bir kısmı oldu gibi hayallerin ha ne dersiniz?Burcumun etkisi heralde fazla özgürlük düşkünüyüm, tek başıma aktiviteler beni korkutmaz.Üniversitedeyken bazı arkadaşlarım bana hayret ederdi, yalnız başıma sinemaya  ya da  yemeğe giderdim ve bu onlara değişik gelirdi oysa ki bana gayet normal geliyordu.Dilediğiniz şeye dikkat edin onu yaşarken bulacaksınız kendinizi diyorlar ya hani, o mu oldu ki bana yoksa bilemedim kii

11 yorum :

  1. Aşk hayal meyal dinlemiyor:))))üniversite bitince evlenmişsin ve bence iyi yapmışsın, evlenmek gençken olacak bir şey, 40'ından sonra filan bile bence doğru değil. Tüm hayallerin gerçekleşsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya Türkiye ve aile standartlarından benimkisi:)

      Sil
  2. Atla gel Ankara'ya gezdireyim seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelcem bi gün:) bakalım youtube videolarndaki kadar el kol hareketi kullanıyomusub konuşurken😃

      Sil
    2. Kullanıyorum kullanıyorum :)

      Sil
  3. hayat da sana güzel işteeeğğğğ :)

    YanıtlaSil
  4. takipteyim banada beklerim
    https://sevgidoji.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  5. Kim ne derse desin özgürlük güzel şey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle tabi, Allah bizi özgür yaratmışken başkasına kul olmak niye denmiş zamanında

      Sil